468x60

perjalanan hari ini

Friday, October 2, 2009
aku bukan nak menulis tentang bagaimana perjalanan pelajar-pelajar UMP yang kelaparan memburu makanan di pasar malam gambang akibat 2 cafe sahaja yang ada....tapi nak cerita serba sedikit yang aku buat hari nie.... tak ada bende menarik pon yang terjadi untuk dimuatkan dalam Utusan....pagi kuliah macam biasa, petang dengar talk dari Tuan Haji Shafie President Heitech Padu....time tue perut dah bunyi jerk pasal tak makan nasi, hanya roti 2 bungkus....dan dan je, time puasa boleh lak tahan...mengong.... then malam pulakdari pukul 8 sampai 10malam lancarkan misi 'penempatan semula' file2x kat office fakulti....hehhehee...agak serabut juga la aku filling kertas2x tue....iye la mane pernah aku filling kertas2x banyak2x cam tue...lain la filling kertas2x yang aku dapat tiap sem tuk tiap subject, sikit kertas2x aku....huhuhu...

after tolong kemas2x sikit....kami dijamu dengan makanan..macam orang kena sorongkan bantal, aku radak je....hahaa..lapar la weh, tak makan tengahhari taw..banyak gark aku bedal ayam KFC 2 ketul, karipap & kek pisang 3 polisterin - 1 polisterin ada 1 slice kek pisang dan 1 ketul karipap....hehehee..tue tak campur lagi dengan 1 pisang goreng...hehheheeh..banyak makan dari tolong....orang tua-tua cakap rezeki jangan ditolak, nanti die merajuk langsung xmo datang....bahaya2x....heehhee...oklah mau tido..ngantuk..88...ohh ye, aku dah dapat pon kad jemputan aku g majlis konvo UMP yang ke-4...hehehee.....


kemas file


makan time...terima kasih kak ju belikan 2 bucket ayam KFC..hehee...


nie lah kad jemputan die...

2 orang:

  1. kEcHiK said...:

    ida..
    sok eh konvonyer?? dak2 nih g eh??
    ko g??
    aku tgk iklan tv..
    UMP msk al-kuliah..
    gempak eh..
    mlm td bru aku prasan iklan 2...

  1. Anonymous said...:

    1234879846
    lqeuof83fb'
    3rh23hci
    fi2h3o20h2
    '23hfdh23f