468x60

makan ketupat jom.....

Friday, September 11, 2009
ya di universiti ku telah bermula cuti hari raya selama 2 minggu bermula hari ini sehingga 27/9...
perasaan aku tidaklah seteruja seperti aku yang 10 tahun yang lalu....bukan
hendak condem diri sendiri tapi tue hakikat nya.....cuti raya pon aku masih mengendong bawak balik kerja PTA nak disiapkan, sib bek assignment dah siapkan awl2x..hehahahaaa..riak2x, xbek taw..... tolak makan, mandi, tido tak sampai 1 bulan jerk agy nak present.....huish...gile takut la siyuuttt......okay back to story....minggu depan sudah mau raya 20/9 law tak silap...mintak maaf sejak dua menjak nie kne sindrom tak ingat tarikh....hehhehe.....

teringat masa rayer kecik-kecik dulu....aku cuma sempat rayer dengan arwah atuk & nenek blah ayah 2x je..cucu derhaka kn aku..ish3x...so aku mang kurang tau la perasaan macam mana seronoknya raya ada atuk ngn nenek lagi, sebab tue la aku jeles ngan orang yang ada kampung dekat2x n still ada atuk & nenek die....aku banyak raya dengan sepupu spapat aku jerk....kami kan perantauan, adatlah tue....nak raya atuk & nenek belah mak time krismas je la harapan nyer...tue pon rasenyer aku tak pernah sambut dengan dorang..hehehee...cakaplah apa yang korang fikir aku taw aku cucu tak guna.... :(

waaaaa....mau main mercun...kalau dulu bapak aku pon tumpang sekaki main mercun..dulu2x aku join member laki2x main kabaib errr betul aq eja kabaib?? gasak la..dulu versi aku ala-ala laki main semua jenis mercun & yang paling jahat aku pernah buat dengan member aku semua....hhmmm..kitaorang g baling mercun naga, mercun padi kat rumah orang sabahan kt perumahan kami tue....hahhahahaa...die cari pasal dengan kami dulu nyer...bukan salah kami..okay ayat backup diri sendiri hehee...nk lagi??? hmmm kt depan rumah aku ktorang men kabaib letak banyak-banyak dalam tin nespray yang besar tue... letak air lepas tue tutup dgn pnutup yg derw lubang kecik then halakan kat kampung sebelah & cucuh dengan api.....cube ko bayangkan bunyi die...sampai polis boleh datang..haahahahaa...sib bek time tue dah cabut lari.....kalau tak penjara la jawapnyer....huhuhu...

tapi tue dulu...skang aku dah 20 tahun....mau kena perambat dengan mak & bapak aku buat perangai tak faedah tue....ceh dalam hati jerit2x nak main mercun......malam raya 2 taun lepas aku still main mercun tp lagi advance, pakai buluh
buat meriam....ehehheee..aku pembantu jerk...kerja cucuh api...jangan risau sekutu aku ialah sepupu & member aku semua yg pakar lagi arif...hehehee...dorang ada agy tua dari aku, bapak budak pon ada.....tue yang naik tanduk tue....mak aku dah tak leh nak cakap pe dah....sorrrrryyyyy mamak.....bapak aku???? die pon tumpang sekaki....hahahahhaaa...backup besar pon ada... 'bertuah' nasib mak aku dapat anak pompuan terejal cam aku...

okay stop memory lane....masuk gear tujuan utama skang...



Nama pengirim: ida a.k.a didi

Lokasi: Gambangland

Penerima: mamak bapak & adik beradik yang dicintai, rakan-rakan & tenaga pengajar di SKKU, SMK Sri Rahmat, SMT Kota Tinggi especially budak2x dorm F3 & form 5 batch 05/06, FSKKP, ahli-ahli PETAKOM, coursemateku 3DCS...semua student FSKKP la senang citer, pelajar-pelajar UMP & bloggers2x yang mengenali saya...dengan ucapan...

Ucapan: Saya pelajar tahun akhir Science Computer ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri mohon maaf zahir & batin jikalau ada tersinggung dengan kata-kata saya... umpat-umpatan, gaduh-gaduhan...0-0 balik ha....balik cuti bawak la kueh raya stock sebulan...doakan saya buat PTA time cuti nanti ....salam aidilfitri.....

5 orang:

  1. +faten+ said...:

    owh cygg!! enaknyew kamoo da blek ek..
    ini x adell!!
    hahah..

  1. Anonymous said...:

    hahahhaaa....jgn jeles....

  1. kEcHiK said...:

    ida...
    slamat ari raya!!!
    ayu nyer ko kt pic nih...
    dh brubh!!!
    hikhikhik...

  1. ida said...:
    This comment has been removed by the author.
  1. ida said...:

    slmat hari ryer gark...
    eheheh..ayu mende??cam nk mntk pyepak jerk mke time tue....aq xbrubah la yana oiii....