468x60

Hari ini aku lahir

Sunday, August 2, 2009
source(....)


02/08/1989





trilionan terima kasih aku ucapkan kepada Allah swt dan kedua orang tua aku...tanpa Dia dan mereka berdua aku tidak bernafas didunia nyata ini...Pada tanggal 2 August tahun 1989 aku keluar dari rahim mak aku melihat dunia (bahasa agak klasik sedikit kerana ini adalah post berkaitan imbauan sejarah..ngeh3x..)Sudah tercatat di Loh Mahfuz berbintikan Zainal bin Hamdan dan Kartika binti Abdullah@Mien Lapu Lele....... serta empunya diri bernama HILDA.....


Berbekalkan 20 tahun pengalaman aku hidup di atas pentas ini tidak cukup 1 entry untuk dipostkan, begitu banyak hendak dikongsikan. Bak slogan kata AF 7 TRANSFORMASI, begitu juga dengan aku..daripada baby-->kanak-kanak-->remaja-->pertengahan remaja..... 4 stage sudah & sedang aku lalui..... i can say subhanallah, alhamdulilallah, allahuakhbar and superb.....


pada hari ini tarikh yang sama tetapi tahun yang berbeza, aku menyambutnya lagi....cume berbeza keadaan smua pasal h1n1 la nie..... hari ini, sekali lagi aku menyambut hari jadi aku seorang sahaja, diulang 1 orang....tak ada keluarga mahupun teman disamping tapi digantikan dengan muzik cengkerik kat luar bilik nie, lagu imran ajmain-selamat ulang tahun sayang, heal the world & the climb silih berganti aku dengar, paperwork ngn chapter 2 yg terbengkalai....ehehehe..unik tak???...persamaannyer kedua-dua hari jadi yg serba lonely berlaku di ump...gler sadis.....


As usual like the other past 3 years ago, percaya atau tidak aku pegang phone sendirian berhad mase umur 17 tahun after SPM, tue pon pasal aku kerja kalau tidak harapan......okay back to story....ehem2x.. i like waiting for the calls and smses masuk phone aku then tengok siapa yg 1st, 2nd dan setrusnya....for me it was fun...naaahh...kamOO pon same kan do the same thing like am doing....tipu la kamOO tak buat....hehheee... Guess who be the 1st person???? of course la my parent and my siblings, tepat kul 12 lak tue....dorang nyanyi lagu birthday ramai2x kat phone....ain't that sweet ha....hehehe..follow by bila, hui and few more termasuk la jobMarket.....ahhahahha.... okay ini yang buat aku semangat nak balik jaybee cepat nie.... kek mak tunggu...hehehhee.... okay la... entry cukup disini je nak sambung tengok movie plak....


adios....

till the next entry..

0 orang: