468x60

ohhh H1N1....

Friday, July 31, 2009


hari semalam baru bis checkup kat UKP pasal H1N1 nie....1 uni kena..hamek kau...ramai2 serbu UKP ngn Blok W.....mcam pesta la plak....dush!!bengong aku nie...pastue malam tue gark(hari yg sama-khamis), keluar memo semua kuliah dibatalkan pada hari nie...iaitu jumaat....aku suke pasal quiz tak derw...ehhehee...aku tak bace agy tue yg aku ske kuliah batal..ahahhahhaa.....


tapi sama jerk aku rase...kne gark bangun awal amek photoshot tok PETAKOM...cewah.....pastue ptang 4.30 kne meeting bersama miss noorlin ngn en azhar....miss morlin sampai kul 5.10 cam tue la....ngan en azhar ktorang meeting sampai kul 6.30 okay...berdedikasi tak????bapak suke angkat bakul sendiri.... mesti annoying kan kamoO bace...


Then balik bilik check memo, sbelom tue ktorang yg tngah meeting tue memang taw dah smua program di luar and dalam kwasn universiti ditangguhkan pasal aku, mimi ngan eiqa g jhepa jap td.....tapi yang announcement psal cuti 1 minggu tue aku tak taw...adeyyyy.....bukan aku tak suke cuti tapi automatik smua program beku then tangguh agy..penat la wehhh....law aku nak blik pon, paling busuk ari ahad malam baru boleh balik coz adik aaku balik poly die....adoyaiii.nie agy 1, org dh sbuk bg cuti poly nie lak sbuk nak dftar.....dilema dilema.....

0 orang: