468x60

1st entry in 01/01/2010

Friday, January 1, 2010
01/01/2010
cantik nombor tue kan ...hehhhee...
agak lame tak update blog nie, hampir satu bulan ya pembaca blog sekalian...sekarang aku tengah buat latihan industri kat sony bertempat di bandar baru bangi berhadapan dengan balai polis & bomba....
aku kerja dekat department IT, division Network & Service....
kenal orang baru, budaya baru, tempat baru....
betul-betul satu pengalaman yang baru untuk aku....
mase hari pertama pergi lapor diri kat sane dalam otak kami fikir (faa & aku)...
"takutnyer nk lapor diri..dah la 2 orang jerk...."
sekali datang mau telopong mulut tngok ramai gler bkal2x trainee sony...
sogan mak aiiii....dh la majoriti degree holder...kami...hu3x...
cuci mata???itu satu kemestian...hahhahhaaa....
jangan salah anggap disini yer pembaca sekalian....
nie bukan blog 18PL....
aku cuci mata bukan bermakna gatal....he3x..derw la sikit..
tipu la xderw gatal2x kalau derw habuk... :D
derw sorang trainee yang i suke tngok muke die..
yang pasti 'die' lain department dari aku....
ditekankan LAIN DEPARTMENT....
ok cukup...
24/12/2009...
dapat 1st elaun kt sony...hhhehee..
dapat slip gaji..senyum sampai telinga...
dalam otak dah mcam2x plan nk beli perw....ha3x....
shopping ngan family sangat la best yer...hu3x...
later aku post entry aku ltak gmbar...hhehhee...
kali nie tak derw coz aku gune laptop ngn 'beruk'band adik aku....
laptop aku tnggalkan kt bangi....mlas bnyak...
untuk mmber2x yang nk g LI isnin nie...gambateh...chaiyok2x...
wish all the best for all of us...
u'll....gaji nnti contact2x la aku....blanje aku noh...hehhee..

till then... cu u the next entry....

1 orang:

  1. Siti Farhana said...:

    next gaji bila??
    blanja la i pulak...
    hehehe...