468x60

at last

Sunday, August 9, 2009
mari tepuk tangan ramai-ramai wahai kAmoo yang sedang baca entry nie.....kenapa??3x
dengan sukacitanya, saya dah habis baca buku yang minggu lepas aku rembat dari En.Azwan...
J K Rowling
Harry Potter and The Deathly Hallows
yang tebalnya 618 halaman mukasurat okay....
sepenuhnya dalam english moden, klasik dan singkatan english
digunakan oleh penulis novel yang memaksa aku membaca
kadang-kadang lebih 2x...
ya aku masih dikategorikan
penutur, pembaca dan penulis bahasa english yang baru nak masuk intermediary....
walaupun hakikatnya ditambah, dikali, dibahagi dan ditolak...
aku sudah belajar bahasa ini selama hampir 15 tahun jika pendidikan formal sahaja....
itu tak masuk lagi pendidikan tak formal....
sangat berbaloi sesiapa yang melaburkan duit rm1++.++
kumpul buku nie dari buku yang 1st sampai yang akhir nie..
tak sabar plak nak tunggu movie yang terakhir harry potter 6 & 7
2 tahun lagi yer.....haizz...



okay titik, noktah .
aku tertarik dengan entry Zahiril Adzim tentang penggunaan kata ganti nama aku dan kau....
mungkin next entry akan ku kupas dari segi pandangan aku pula.....
p/s: jangan plak lepas nie serbu bilik En Azwan ramai-ramai mau pinjam ini buku, ingin ku tegaskan... mungkin kaMoo tidak sebertuah ku.....ahahahahhahaa....

0 orang: