468x60

bestnyer balik....

Monday, July 20, 2009
17/7 aku balik jaybee hari tue...igt nak g jumpe cikgu kaunseling/penolong kanan teknik jap nak bincang something...hampeh 2 2 MC....alternative len perw agy call la nnti kat office..ngeh3x..perabis duet fac jerk aku gne fon ofis... so, aku balik dengan harapan yg setinggi gunung everest tue mak aku ada kat umah & mmber aku merempat kat jaybee...last2x...

aku text la adik aku nak hntar perkabaran tak rasmi sbhagian jerk dpt ditayangkan, d rest is history......


aku : "weh aku blik jaybee taw...skang nie dh otw kat pekan skang, mak derw x kat umah??"
adik : "suke-suki ko jerk ari nie nak blik bru msj ko blik...smua derw except mak ngn alin jerk..."
aku : "ehhehee...mak g nerw??"
adik : " kan abg hasi kawen ri nie... ko lpe??"
aku : "aiyakk!!! lpe dah...mmpus aq kne mmbbel coz x g..."

okay aku keciwa....

text amie coz aku taw die tngah honeymoon agy..

aku : "amie ko kat jaybee x??yok trun bndr mcm biase.."
amie : "aq no hal tpi kne grak singapore ri nie...t aq dh msok lik aq msj ko"
6jam kemudian....
amie : "ling aq dh lik dh..... nk kuar kul bpe?? harry potter jom.... "
aku : "no hal..cm biase.."

memandangkan sheila, ateh n aniem x blik jaybee, so tnggal aq ngn amie jerk meronggeng psing jybee...ngeh3x... mule-mule g leisure mall nk tngok cter coz agy murah...skali worker die buat fault lakcam gampang tol la...bleh die bg tket kul 12tngahari padahai time tue dah kul 12.4+ rsenyer...pnat doh tnggu 1 jm manager die bg settle...last2x ktorng blah jerk pas dpt duet blik...hahaahaha....
then tnggal 2 choice jerk nk g City Square or Aeon Tebrau...alang2x amie drive ktorang lpak jauh r ckit...nak perabis minyak kete amie...hahahahaa...

motif g Aeon tngok wyang psal x pnah g pwagm dorang CS dh berabad ktorang g...dush!!! mata aku rambang tngok megasale wakakahkah3x...perw agy..borong la....hehhee... 1st time gark aq sesat tak jmpe kete kat parking lot tue....ahahahhaa...tngok2x bukan tmpt yg ktorNG Prking rpenya kt sbelah die lagy.....adoyaiiii...huhuhuhu...



tket harry potter....

this is amie.....fren since we are standard 2.... hehhhehhheee...best buddies...ngeh3x...

me amie yg sparuh psal jurukamera yang tak profesional.....ngeh3x....

0 orang: